パパっと洋楽歌詞

パパっと洋楽歌詞和訳

洋楽は比喩な歌詞が多いのでなるべく直訳せず、わかりやすく和訳していきます。リクエスト受付中です。

Lady Gaga - The Cure Lyrics

 

f:id:Eva0331:20170425203503j:plain

久しぶりにLady Gagaを聞きました。お母さん感がスゴい。

では歌詞どうぞ↓↓

 

 

I'll undress you, 'cause you're tired
Cover you as you desire
When you fall asleep inside my arms
May not have the fancy things
But I'll give you everything
You could ever want, it's in my arms

疲れているならお望み通り癒してあげる

私の腕のなかでゆっくり眠って

そんなにいいものじゃないかもしれないけれど

あなたの欲しかったものがここにはあるの

 

So baby tell me yes
And I will give you everything
So baby tell me yes
And I will be all yours tonight
So baby tell me yes
And I will give you everything
I will be right by your side

だからイエスと言って

そしたら私の全てをあげる

ただイエスと言ってくれたら

今夜私はあなただけのもの

イエスといってよ

全部あげるから

ただずっとそばにいるから

 

If I can't find the cure, I'll
I'll fix you with my love
No matter what you know, I'll
I'll fix you with my love
And if you say you're okay
I'm gonna heal you anyway
Promise I'll always be there
Promise I'll be the cure 

どうしようも無くなっても

私が愛を注いであげる

何を知ってても構わない

私が愛を注いであげる

あなたが大丈夫だっていっても

ただ愛を注ぐのよ

傍に居てずっと愛するって誓うわ

 

Rub your feet, your hands, your legs
Let me take care of it, babe
Close your eyes, I'll sing your favorite song
I wrote you this lullaby
Hush now baby, don't you cry
Anything you want could not be wrong

あなたの全部を優しく包み込んであげたい

目を閉じて、お気に入りの歌を歌ってあげる

あなたに書いた子守唄

静かにして、泣かないで

願いを全部を叶えてあげたい

 

So baby tell me yes
And I will give you everything
So baby tell me yes
And I will be all yours tonight
So baby tell me yes
And I will give you everything
I will be right by your side

だからイエスと言って

そしたら私の全てをあげる

ただイエスと言ってくれたら

今夜私はあなただけのもの

イエスといってよ

全部あげるから

ただずっとそばにいるから

 

If I can't find the cure, I'll
I'll fix you with my love
No matter what you know, I'll
I'll fix you with my love
And if you say you're okay
I'm gonna heal you anyway
Promise I'll always be there
Promise I'll be the cure 

どうしようも無くなっても

私が愛を注いであげる

何を知ってても構わない

私が愛を注いであげる

あなたが大丈夫だっていっても

ただ愛を注ぐのよ

傍に居てずっと愛するって誓うわ

 

I'll fix you with my love
I'll fix you with my love
私が愛を注いであげる

 

If I can't find the cure, I'll
I'll fix you with my love
No matter what you know, I'll
I'll fix you with my love
And if you say you're okay
I'm gonna heal you anyway
Promise I'll always be there
Promise I'll be the cure 
Promise I'll be the cure 

どうしようも無くなっても

私が愛を注いであげる

何を知ってても構わない

私が愛を注いであげる

あなたが大丈夫だっていっても

ただ愛を注ぐのよ

傍に居てずっと愛するって誓うわ

私が愛を注いであげる

 

Lady Gaga

The Cure

でした。