パパっと洋楽歌詞

パパっと洋楽歌詞和訳

洋楽は比喩な歌詞が多いのでなるべく直訳せず、わかりやすく和訳していきます。リクエスト受付中です。

【歌詞和訳】DJ Khaled - I'm The One Lyrics

f:id:Eva0331:20170429192059j:plain

 

もう今年の夏はこれしか聞きません。

どうぞ↓↓

 


We The Best Music
Another one!
DJ Khaled!


Yeah, you're lookin' at the truth
The money never lie, no
I'm the one, yeah, I'm the one
Early mornin' in the dawn
Know you wanna ride now 
I'm the one, yeah  I'm the one, yeah
Yeah, and you sick of all those other imitators
Don't let the only real one intimidate you
See you watchin', don't run outta time now
I'm the one, yeah

お金は嘘をつかないって

君は今目の当たりにしてるんだ

 俺がそうさ、本物なんだ

朝っぱらから俺の上に乗っかりたいんだろ

あんなパクリみたいなやつらにはもううんざりしてて

本物のやつは君を怖がらせたりしたいさ

ほら、見てるだけなんて時間の無駄だよ

俺が最高なんだ

 

Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
Yeah, yeah!

俺がそうさ

俺しかいないんだよ

本物さ

最高なんだ


Quavo! I'm the one that hit that same spot 
She the one that bring them rain drops 
We go back, remember criss-cross and hopscotch? 
You the one that hold me down when the block's hot 
I make your dreams come true when you wake up
And your look's just the same without no make-up
Had to pull up on your mama
See what you're made of
Ain't gotta worry 'bout them commas 'cause my cake up

俺はいつでもいいとこにヒットさせるぜ

そしたら彼女は滴っちゃうんだ

昔にやった遊びを覚えてるか?

俺がカッとなってもお前は止めてくれるし

だからお前の望みをなんでも叶えたいんだ

化粧なんかしなくても最高だぜ

完璧すぎてお前のママに文句を言っとくべきだったな

何にも心配なんてしなくていいんだぜ


You can run inside my life from that fame bus
'Cause I promise when we step out you'll be famous
Modern day Bonnie and Clyde what they named us
'Cause when we pull up all angles

お前は俺と一緒になれるんだ

俺に着いてくれば一瞬で有名になれるって約束するぜ

現代のボニー&クライドって呼ばれるんだ

だって俺たちはサイコーにツいてるからな


Yeah, you're lookin' at the truth
The money never lie, no
I'm the one, yeah, I'm the one
Early mornin' in the dawn
Know you wanna ride now 
I'm the one, yeah, I'm the one, yeah
Yeah, and you sick of all those other imitators
Don't let the only real one intimidate you
See you watchin', don't run outta time now
I'm the one, yeah

お金は嘘をつかないって

君は今目の当たりにしてるんだ

俺がそうさ、本物なんだ

朝っぱらから俺の上に乗っかりたいんだろ

あんなパクリみたいなやつらにはもううんざりしてて

本物のやつは君を怖がらせたりしたいさ

ほら、見てるだけなんて時間の無駄だよ

俺が最高なんだ


Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
俺がそうさ

俺しかいないんだよ

本物さ

最高なんだ

 

Okay though
Uh, she beat her face up with that new Chanel
She like the price, she see the ice, it make her coochie melt
When I met her in the club I asked her who she felt
Then she went and put that booty on that Gucci belt
We don't got no label
She say she want bottles, she ain't got no table
She don't got no bed frame, she don't got no tables
We just watchin' Netflix, she ain't got no cable, okay though
Plug, plug, plug, I'm the plug for her
She want a nigga that pull her hair and hold the door for her
Baby, that's only me, bitch, it okay with me
Baby, okay, okay though

彼女は新しいシャネルを早速使ってるぜ

存在自体が価値みたいなもんさ

クラブで彼女に誰か分かるか?って聞いたら

そのままグッチのベルトを着けたんだ

レーベルなんて要らないよ

彼女はお酒がほしいって

他にはなにも要らないんだ

ケーブル無しにNetflixを見て

でもいいんだ

俺が繋いであげるよ

彼女は最高にいい男が欲しいんだ

そんな奴はやっぱり俺しかいないんだ


Yeah, you're lookin' at the truth
The money never lie, no
I'm the one, yeah, I'm the one
Early mornin' in the dawn
Know you wanna ride now
I'm the one, yeah, I'm the one, yeah
Yeah, and you sick of all those other imitators
Don't let the only real one intimidate you
See you watchin', don't run outta time now
I'm the one, yeah

お金は嘘をつかないって

君は今目の当たりにしてるんだ

俺がそうさ、本物なんだ

朝っぱらから俺の上に乗っかりたいんだろ

あんなパクリみたいなやつらにはもううんざりしてて

本物のやつは君を怖がらせたりしたいさ

ほら、見てるだけなんて時間の無駄だよ

俺が最高なんだ


Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one

俺がそうさ

俺しかいないんだよ

本物さ

最高なんだ


Lookin' for the one?
Well, bitch, you're lookin' at the one
I'm the best yet, and yet my best is yet to come
'Cause I've been lookin' for somebody
Not just any fuckin' body
Don't make me catch a body
That's for any and everybody
Oh my God! She hit me up all day, get no response
Bitch, you blow my high
That's like turnin' gold to bronze
Roll my eyes
And when she on the molly she a zombie
She think we Clyde and Bonnie
But it's more like Whitney and Bobby
God, forgive me

Tunechi and finessin', I'm a legend
Straight up out The Crescent
Fly your bae down for the Essence
For the record I knew Khaled
When that boy was spinnin' records
Mula gang winnin' record
I'm just flexin' on my exes, oh God!

いい男を探してるのか?

今目の前に居るじゃないか

今までもサイコーだっだけど、まだまだこんなもんじゃないぜ

ずっと他の女とは違うヤツを探してたんだ

俺の機嫌をちゃんととれる奴さ

マジかよ!返事してないのにずっと連絡してきやがる

呆れた、全然駄目じゃねぇか

 イってるときはまるでゾンビみたいで

アイツは俺たちの事をクライド&ボニーと思ってる見てぇだが

実際はホイットニー&ボビーの方がお似合いだぜ

すまねぇな

まさに俺は伝説だぜ

一応言っとくが

スピニンレコードのときからKhaledを知ってるぜ

俺の仲間がレコードを勝ち取ったんだ

まだこんなもんじゃねぇぜ


Yeah, you're lookin' at the truth
The money never lie, no
I'm the one, yeah, I'm the one
Early mornin' in the dawn
Know you wanna ride now
I'm the one, yeah, I'm the one, yeah
Yeah, and you sick of all those other imitators
Don't let the only real one intimidate you
See you watchin', don't run outta time now
I'm the one, yeah

お金は嘘をつかないって

君は今目の当たりにしてるんだ

俺がそうさ、本物なんだ

朝っぱらから俺の上に乗っかりたいんだろ

あんなパクリみたいなやつらにはもううんざりしてて

本物のやつは君を怖がらせたりしたいさ

ほら、見てるだけなんて時間の無駄だよ

俺が最高なんだ


Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one

俺がそうさ

俺しかいないんだよ

本物さ

最高なんだ


Don't you know, girl, don't you know, girl
I am the one for you  yeah, I'm the one
Don't you know, girl, don't you know, girl
I am the one for you yeah, I'm the one
Don't you know, girl, don't you know, girl
I am the one for you yeah, I'm the one
Don't you know, girl, don't you know, girl
I am the one for you yeah, I'm the one

分かんないの?知らないなら教えてあげるよ

俺が最高なんだ、本当さ

 

DJ Khaled feat.Justin Bieber, Quavo, Chance The Rapper, Lil Wayne

I'm The One

でした。